Na żółtym tle bardzo wyraźnie odcina się kilka czarnych elementów. Jest to przede wszystkim duży telewizor starej generacji. Na jego czarnym ekranie jest biały ślad o nierównych, jakby poszarpanych krawędziach. Poszarpane krawędzie ma też czarny pasek, na którym zamieszczono duże białe litery napisu KINESKOPA.

Napis biegnie tuż nad telewizorem, poziomo – ale lekko załamuje się w dół po literze E.

Ostatnim  elementem obrazu jest wysoki sznurowany but. Nad butem w kadrze mieści się jeszcze fragment wywiniętej nogawki czarnych spodni. But dotyka kineskopu telewizora. Ale biała plama, albo nawet dziura w ekranie sugeruje, że noga w czarnym ciężkim bucie  rozbija kineskop, że kineskop zostaje potraktowany z kopa. Wokół buta widać kilka czarnych strzępków czy odłamków, jakby ekran został stłuczony.

Czarne, wysokie i ciężkie sznurowane buty to  dla przeciętnego obserwatora nieodłączny element stroju grup subkulturowych. W glanach widuje się przede wszystkim punków i skinów, ci ostatni noszą do nich wywinięte nogawki spodni. Można nie odróżniać subkultur, nie znać dokładniej ich przesłania czy życiowej filozofii, jednak glany budzą zawsze skojarzenia z buntem, nierzadko związanym z brutalnością zachowań. Buntem przeciw rzeczywistości. Przeciwko normom społecznym, układom politycznym albo innym „koniecznościom”. Telewizor może być ich wyrazistym symbolem.

Obraz Kineskopa powstał w 2006 roku. Był to czas, kiedy telewizory plazmowe zaczęły już powszechnie zastępować stare, kineskopowe urządzenia jako zbyt nieporęczne, toporne. Miały za mały ekran i za słabą jakość obrazu jak na rosnące oczekiwania i możliwości finansowe widzów – konsumentów.